Vodafone se chce z gruntu změnit
Pondělí, 31. květen, 2010 | Zdroj: Strategie
Společnost chce přehodnotit globální identitu značky s ohledem na rostoucí konkurenci mezi operátory.
Definicí nové identity byla pověřena agentura The Partners (WPP), která zvítězila ve výběrovém řízení oproti čtyřem dalším nejmenovaným firmám. Agentura se nyní začlení do týmu Vodafone, který koordinuje práci ostatních WPP agentur pro mobilního operátora. Prvním úkolem agentury bude „vyhodnotit globální brand identitu Vodafone spolu s metodickými pokyny a doporučit změny.“ Celá aktivita následuje po zveřejnění konceptu Everything Everywhere, korporátního zastřešujícího brandu, který sdružuje Orange a T-Mobile.
V médiích se objevily spekulace o tom, že výsledkem bude značka se silnou orientací na zákazníka, která vyvine zvýšený tlak na konkurenci. Vodafone zdvojnásobil v účetním roce do 31. března své zisky před zdaněním z hodnoty 4,2 miliardy liber na 8,7 miliardy liber v roce 2010. Britské příjmy ovšem za stejnou dobu poklesly o 7%.