Poutavá vyšívaná reklama - uvedl časopis Marketing & Media
Středa, 3. listopad, 2010
Poutavá vyšívaná reklama
Pokud se poohlížíte po netradičním způsobu reklamy, zkuste zvážit výšivku na textil, například trička pro zaměstnance a zákazníky, případně jiné oblečení, ručníky a podobně."Technologie vyšívání má obrovskou tradici, tato technika je známa již od pradávna. Současné moderní pojetí strojního vyšívání se odehrává v prostředí PC programů a vyšívacích automatů, ale zkušenost a profesionální přístup zůstávají hlavními prvky realizovaných zakázek," říká Martin Průša z firmy Pams z Ústí nad Labem, která se strojní výšivkou zabývá už 18 let. Výšivky a nášivky mají vysokou užitnou hodnotu - jsou trvanlivé, snadno udržovatelné, vypadají stále stejně, dělají dobrý dojem a mají velmi příznivé ceny. Vyšívání je možné provádět na libovolný materiál a na převážnou většinu již hotových výrobků z oblasti textilu.
Jakákoliv netradiční forma reklamy má schopnost přitáhnout zákazníky a v případě výšivky v nich zanechat i dobrý dojem do budoucna.
Elegantního způsobu reklamy využil i pivovar Zlatopramen z Ústí nad Labem.
Přehled marketingových agentur a jejich práce
Následující seznam v příloze obsahuje vybrané společnosti působící v Ústeckém a Libereckém kraji.